Thursday, July 1, 2010

okay hari yg sgt memenatkan.hehh

so this yr ni second home eh? haha gila penat nk pindah2 ni. mmg cnfm bley kurus.haha :P so amlkn la selalu pndh2 ni.nnti aku upload gmba rumah bru.akak aku mmbebel ye asek online jeh.uma byk lgi blom siap.arghhhhhhhhhhh patah tulang aku cmni.hehe.kecik sket tp okay lahh.jnji ade rumah kn?haha so result cmne atiyah?huaaaaaa gle tkot.aku bley agk jee mne subject yg dpt mrkh ckup2 mkn.haha again aku ckp kt ayh aku nk sgt duriann tp die ckp tggu pkcik ibrahim alaa pkcik yg slalu jual durian tuh haha tk tau ke?ayh aku dgn selambe nye ckp "nnti die dtg angah mkn la smpai terberak".ekkkk menganjing nmpk haha

semua org dh move on dah lama tinggalkn kau kt blkg ya.so apa nk tggu lagi?move on jgk lah!buang masa je tau bdk ni.haihhhh

No comments:

Post a Comment